sâmbătă, 25 octombrie 2008

Gunoi Land

Dacă vă interesează un filmuleț cu marea insulă de plastic( PET-uri) din Pacific- AICI

La sfârșitul lui septembrie am fost la Vatra Dornei, unde am avut ocazia să urc cu telescaunul din oraș spre cota 1300.
Acolo sus, pentru cine n-a fost, sunt câteva căsuțe de lemn (asta în 2008!), un bărulet și două semipensiuni de sezon. Zonă frumoasă nimic de zis, perspectiva asupra vârfului Ouşorul, asupra Munților Rodnei si Munților Călimani, plus, ca un bonus de belvedere, Depresiunea Dornelor.

Uitați-vă în ce hal arăta zona, o imensă groapă de pet-uri și alte gunoaie, în mijlocul muntelui.
Din păcate, aparatul meu s-a speriat și el iar poza n-a ieșit cum trebuie, dar a surprins esențial.

Despre jaful din pădurile Bucovinei, un filmuleț -AICI

8 comentarii:

Anonim spunea...

Imi place ca deobicei! Aveti dreptate! Nu pot sa cred ca exista oameni care...care isi permit sa mearga la Vatra Dornei si in acelasi timp sa faca asa ceva:" Curcubeu de gunoi". Se presupune ca au un ststut social ridicat, incat sa faca vacante la munte, la mare...dar pe cat sunt de plimbati prin lume sau mai bine zis cu bani, cu atat sunt mai neecologisti si mai nepasatori. Eu am calatorit destul atat in tara, cat si in afara...si facand o comparatie am realizat ca: "nicaieri nu-i ca acasa, ca in Romania!"

P.S.Titlul este in concordanta cu imaginile .

Agop Diana

Viorel Iraşcu spunea...

Da draga Diana , asa este nicaieri nu=i ca acasa , pentru ca romanul are extraordinarul talent de a-si lasa ,,amprenta '' oriunde merge , indiferent ca arunca gunoi , este un gunoi sau isi face simtita prezenta nesimtita printr-o maneluta dulce .
Te pup . Dirigu'

Anonim spunea...

la vatra dornei problema e mult mai veche insa ai dreptate ca intotdeauna

Viorel Iraşcu spunea...

Multumesc Amalia pentru comentariu , sa stii ca administratorii instlatiei de telescaun imi spuneau ca dupa zilele pline de vara , aduna citiva saci de pet-uri si de cutii de bere sau suc intr-o dimineata. Eu cred ca sunt pur si simplu depasiti de proasta crestere si lipsa de civilizatie a ,,turistilor ''.
Cu respect.Calatorul

Anonim spunea...

''foarte frumos'' din partea romanilor!!!!!

Viorel Iraşcu spunea...

foarte frumos din partea turistilor , in general . Educatie ? Civilizatie ?Pauza . Profu'

Anonim spunea...

calatoru...sa speram ca vor deveni mai educati

Anonim spunea...

Foarte original titlul!Prima oara cand l-am vazut am pufint in ras!Dar privind imaginile am ramas fara cuvinte..La un moment dat cred ca monumentul nostru reprezentativ se va intitula"Coloana gunoiului fara sfarsit":))).Desigur ca noi suntem de vina..Cel mai calumea blog!

Luoana de la a 6-a A

Despre ancorarea în trecut și România Deșteaptă

Înainte, în alte timpuri, știam că nu știam. Nu aveam cum. Acum avem de unde ne informa, avem posibilitatea să știm, însă ne place în contin...